Det lille ekstra som gjør dagen bedre

Våknet opp nok engang med smerter, og fikk en ganske dårlig start på dagen.

Etter å ha holdt ut litt over en times tid, så avtar endelig smertene og jeg kan sette meg ned og bare puste lettet ut. Så blir jeg så bra at jeg tar frem dyson (trådløs støvsuger) og støvsuger nesten hele huset, samtidig som solen titter frem og gir god varme inn gjennom vinduene.

Herlig!

Etterhvert står Stian opp også, og han hadde dessverre også en dårlig start på dagen. Vi kjørte etterhvert ut på matbutikken for å handle litt inn til helgen. Jeg sto for handlingen siden han var dårlig, men prøver å være ekstremt forsiktig siden jeg har tung astma og kroniske betennelser. I tillegg skal jeg jo kanskje få starte opp cellegiften allerede neste uke om jeg er heldig, og bør egentlig holde meg mest mulig unna butikker om det ikke er helt nødvendig.. Men noen sjanser tar jeg, og håper at min forsiktighet vil lønne seg.

Jeg tenkte at jeg ville gjøre dagen til Stian litt lysere, ved å overraske han litt ekstra med 2 monster-drikker, rislunsj, potetgull, og verdens beste is, nemlig «Litago frozen». Den er alltid en innertier, og løfter humøret litt ekstra! For meg er det viktig at han også har det bra, og synes det er fint å vise at jeg setter litt ekstra pris på han og gi noen overraskelser som jeg vet betyr noe for han, og som gjør dagen hakket bedre i hvertfall 🙂

Men også til meg selv måtte jeg handle akkurat det hadde lyst på i dag! Det ble både litago-is, 2 redbull, potetgull, og yoghurt på meg også. Jeg drikker en redbull hver dag, det er på en måte my kind of coffee. Og jeg som mange andre, «må bare ha» koffeindrikk hver dag, og ofte gjerne 2 bokser på en dag. Ikke bare fordi at det er koffein i det, men fordi det smaker godt! Det er noe som gjør meg geniunt glad, tilfredsstilt, og rolig (faktisk). Vi har alle våre ting som kan være en viktig faktor for hvordan dagen og humøret blir.

Min «greie» er redbull, da kan liksom dagen bare starte. Det er rart hvor viktig en «uviktig» ting kan være, og påvirke dagen positivt. Ja, det er litt skyldfølelse og dårlig samvittighet i det jeg betaler eller åpner en redbull. Haha, det er litt spesielt å føle det slik ovenfor en brus liksom, men det koster jo 30kr for hver boks.

Spons meg gjerne, sier ikke nei til det 😉

Elisabeth Skogstad 26 år, født i mars, kommer fra Bardufoss.
Posts created 69

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top