Ny nedtrapping / abstinenser

INNLEGG SKREVET PÅ FREDAG

I dag (fredag) trappet jeg ned enda en tablett til, og det har gått veldig greit. Men jeg sover en del gjennom de laveste dosene jeg er på nå, mest for å unngå mye ubehag, men man blir veldig sliten også. 

Etterhvert så vil jo enda en tablett trappes ned fra f.eks ettermiddagsdosen, og jeg kommer ikke til å kunne sove gjennom alt. Det blir ikke noe lettere, men vanskeligere! Abstinensene vil vise seg mer og mer gjennom nedtrappingen, og siste tredjedel vil være den vanskeligste biten å komme i gjennom. Det er jo litt demotiverende at det blir vanskeligere og vanskeligere istedenfor lettere og lettere, men jeg har ikke noe valg uansett. Jeg blir nok å måtte finne en type aktivitet når uroen blir å melde seg oftere, strikking hjelper godt på uroen, men jeg vet ikke fram i tid hvordan det blir når uroen blir enda sterkere og når de fysiske abstinensene blir mer og mer tilstede..

Jeg håper morgendagen blir bra, og at jeg takler den nye nedtrappingen de kommende dagene! Jeg oppdaterer dere 🙂 

Elisabeth Skogstad 26 år, født i mars, kommer fra Bardufoss.
Posts created 69

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top