Cellegift-behandling

De siste dagene har vært mer preget av smerte, det har begynt å øke på igjen. Jeg har ikke hatt noen god nytte av alle behandlinger som er prøvd ut i et år nå.

I dag kom endelig en telefon fra UNN, om at jeg skal starte på cellegiftbehandling snarest mulig. Og jeg som allerede er i faresonen for coronasmitte må da særlig være veldig forsiktig når behandlingen starter, da cellegift senker immunforsvaret kraftig. Men samtidig er det en veldig god ting for min kroniske sykdom, siden immunforsvaret «angriper seg selv».

Jeg ble veldig glad for at jeg endelig får riktig behandling, som er det beste alternativet for en vellykket behandling. Jeg har bare blitt verre igjen siste tiden, så dette var på tide 🙂

Skal jeg klare å trappe ned mer nå, så MÅ jeg ha en fungerende behandling slik at jeg ikke må gå med så mye smerter!

Nå skal jeg strikke videre på neste bestilling. Dere hører fra meg igjen snart 🙂

Elisabeth Skogstad 26 år, født i mars, kommer fra Bardufoss.
Posts created 69

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top