Stort innlegg i morgen // trening fremover

I morgen kommer jeg med et veldig stort innlegg vil jeg si. Det har ikke vært et tema på bloggen min tidligere, men det er en opplevelse som dessverre mange av oss damer/jenter opplever. Og jeg tenker at det kan være ganske fint om jeg tråkker over streken og skriver et åpent innlegg om det temaet. Og jeg sier ikke hva det er nå! 

 

På fredag var det et nytt møte igjen med psykiatri tjenesten, og som vanlig var det utrolig godt å få snakket ut.

Også har jeg og stian (samboer) fått muligheten til å bruke helsesenterets eller fysioterapeutenes trenings sal! Og det er ikke slik at hvem som helst kan komme og gå som de vil der, men vi som har tilbud i rus- og psykiatri tjenesten får da lov til å bruke det når vi ønsker 🙂

Første gang blir på mandag, og jeg gleder meg så mye til det! Jeg har savnet å trene, særlig det å trene i en slik sal med masse utstyr, så det skal bli veldig godt å få trent igjen. Så det blir vel kanskje noen innlegg om trening også 🙂

Og akkurat her og nå i sofaen på lørdagskvelden går det i «Helt perfekt med Thomas Giertsen» og strikking såklart. Og en redbull 😉

 

 

Elisabeth Skogstad 26 år, født i mars, kommer fra Bardufoss.
Posts created 69

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top