Dårlig form // strikkeprosjekter

Hei! Jeg må bare starte med å si at jeg ikke er helt ferdig med DEL 2 av innlegget «Abort – min opplevelse». Det er mye som skal skrives, og det skal settes sammen på en bra måte. Jeg er nok også en liten smule usikker på å dele den delen med alle, forståelig nok.

Anyway, jeg har hatt en dag med ganske dårlig form. Jeg tror nok at det er en underliggende influensa som kan være påtur. Tenker at en tur til legen i morgen er på sin plass. Jeg har også nytt møte med samtaleterapeuten, la oss bare kalle det terapeut. Kjenner at jeg har veldig behov for det, og ser frem til det!

Pappa var også innom her en tur i dag, det var utrolig godt å bare se han. En stund siden sist! Og jeg gleder meg til å dra til familien i helgen som kommer. Jeg har fått ordnet slik at jeg får utlevert medisin for hele helga, vanligvis henter jeg jo ut daglig. Og snart blir det annenhver dag, noe som skal bli en liten lettelse. Det er faktisk utrolig slitsomt å MÅTTE hente ut medisin hver eneste dag!

Og jeg har jo mye å henge fingrene i fremover! Har ALTFOR mange strikkeprosjekter pågang, og kommende. Herlighet, og alt det skal jeg bli ferdig med. 5 prosjekter på pinnene. 2 prosjekter er veldig nær å bli ferdig. Og 2 er jeg halvveis på 🙂

Men nå skal jeg se litt på D-play og varme meg under teppet!

Elisabeth Skogstad 26 år, født i mars, kommer fra Bardufoss.
Posts created 69

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top