Hvor skal jeg lande? Euforien er borte

Jeg er overalt, jeg er ingensteds, jeg flyter rundt og greier aldri å lande.

Jeg er så låst, og har egentlig vært det helt siden den gang jeg ble så syk og dårlig, for det var da jeg begynte på medisiner som gjorde at psyken min var på topp. Det var jo bare falskt, det var bare eufori som bivirkning av medisinen. Jeg ble så påvirket i den retningen at jeg kjente glede over livet, jeg kunne sitte helt i ro uten å gjøre noe og samtidig stortrives med det, jeg hadde masse motivasjon inni meg til å gjøre alt mulig. For uansett hva det var jeg gjorde så hadde jeg det tipp-topp.

Slik er det ikke lengre, som på en måte er bra, for da kjenner jeg jo at jeg er nødt til å gjøre noe annet i livet og finne ut av hva det er som kan gjøre meg oppriktig lykkelig, eller bare litt mer glad. For nå er det ikke noe greit i det hele tatt. Og det gjør at jeg bare vil mer og mer ut av det, selv om det er kjempe tungt. Jeg blir så destruktiv av medisinene, for jeg kjenner meg langt fra lykkelig.

Elisabeth Skogstad 26 år, født i mars, kommer fra Bardufoss.
Posts created 69

One thought on “Hvor skal jeg lande? Euforien er borte

  1. Heier på deg ❤️ Og kjenner meg igjen av mye av det du beskriver, selv om jeg ikke er rusavhengig.. Jeg jakter også på hva som gjør meg lykkelig på ekte, og er desperat etter å finne den ‘O’ store meningen’ med en tidvis veldig vanskelig tilværelse.. Vi finner ut av det! 🌹 Stor klem fra meg, og lykke til med å takle utfordringene du står over- du klarer det 🤗

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top