VANSKELIG Å LEVE ET LIV SOM AVHENGIG // SNAKKE OM TEMAET

Det er veldig vanskelig å leve som morfin-avhengig. Men akkurat nå, de to siste ukene, så er det mye vanskeligere. Suicidale tanker flyter vilt hele tiden uten at jeg kan styre dem eller ha kontroll på dem, men ikke misforstå meg – jeg vil leve, men jeg må da likevel leve med selvmordstanker “gud-vet-hvor-lenge”. Det er utrolig tøft å stå i, og tøft å overleve all den elendigheten. Man kan også leve greit selv om man er avhengig av morfin, men så kommer det tider som er veldig tøff å holde ut, og man vet heller ikke hvor lenge det kommer til å vare denne gangen.

Jeg vil hjelpe dere andre som også har det vondt med hvilken som helst avhengighet, for vi kan løfte hverandre opp og støtte hverandre når det trengs. Det å skape et eget lite miljø er ikke så dumt det, vi alle trenger noen å lufte tanker med og noen til å forstå oss, og det vil jeg veldig gjerne være med på å skape. Jeg skal være så ærlig å fortelle at jeg selv er ensom, og at jeg selv ønsker å komme i kontakt med andre der ute som kjenner på det samme. Enten du har det vanskelig med en avhengighet eller bare føler deg ensom, skriv til meg på mail ([email protected]). Er det bare noen få stykker som ønsker dette så er det nok til at jeg kan opprette kontakt med dere og starte en gruppe-chat et sted.

Del gjerne videre – kanskje til noen du kjenner som kunne trengt en å snakke med om temaet avhengighet?

Elisabeth Skogstad 26 år, født i mars, kommer fra Bardufoss.
Posts created 69

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top